Glutamina vă poate ajuta cu adevărat să slăbiți?

Pot găsi glutamina pierdere în greutate

Imunitatea slăbită în cazul persoanelor infectate cu HIV [9] Probleme digestive cronice Dietă cu conținut scăzut de proteine [5] Beneficiile glutaminei pentru sănătate Glutamina este un aminoacid cu o serie de beneficii pentru sănătate care contribuie la buna funcționare a organismului. Răspunsul la întrebarea de ce ar trebui să luăm glutamină, o găsiți în lista beneficiilor sale. Glutamina: Susține sistemul imunitar [15] Îmbunătățește regenerarea masei musculare și oferă energie după antrenamente [35] Mărește nivelul hormonului de creștere [37] Contribuie la buna funcționare a intestinelor [32] Protejează organismul împotriva stresului [21] Ajută la creșterea celulelor albe din sânge [14] Ajută la vindecarea rănilor [16] Crește nivelul azotului în cazul îmbolnăvirii[19] Previne scăderea nivelului de aminoacizi BCAA după accidentări [20] Protejează inima după infarct sau după intervenții chirurgicale [22] Previne steatoza hepatică, așa numitul ficat gras dar nu și la alcoolici [23] Sprijină recuperarea după intervenții chirurgicale [18] Ameliorează pierderea masei musculare la pacienții cu HIV [1] Doza recomandată de glutamină Glutamina trebuie administrată într-o doză de 5 g.

Sfaturi, sfaturi, videoclipuri ... pentru a slăbi BINE

Cu toate acestea, doza recomandată este de aproximativ 2 — 5 grame de două pot găsi glutamina pierdere în greutate trei ori pe zi. În cazul activităților sportive intense se recomandă o doză de 10 g de glutamină de două ori pe zi. Cel mai bine, glutamina se administrează înainte sau după antrenament și seara înainte de culcare. Se recomandă a fi administrată cu o porție mică de mâncare sau se dizolvă în proteine. Nu trebuie să neglijați administrarea glutaminei și în ziua în care nu aveți antrenamente, deoarece doar așa poate susține în mod eficient metabolismul și regenerarea musculară.

Glutamina de la Nutripure Aliatul tău pentru pierderea eficientă în greutate

În timpul administrării glutaminei, recomandăm să luați și vitamina B care ajută la producția acesteia în organism. Cu toate acestea, nu este indicat consumul de glutamină femeilor gravide și celor care alăptează, persoanelor cu probleme hepatice ori ciroză sau pacienților cu tulburări mentale sau celor care suferă de atac de panică.

Stresul şi digestia. Cum să ai o digestie mai bună!

Administrarea pe termen lung și în cantități mari a glutaminei nu a fost suficient analizată. De asemenea, găsim lacune și în cazul cercetării privind suplimentarea cu glutamină în dieta sportivilor. Opiniile cu privire la eficiența și experiența în ceea ce privește utilizarea sa sunt însă diferite.

În cele ce urmează veți afla câteva motive pentru care trebuie să vă asigurați aportul necesar de glutamină.

Glutamină și pofte

Vom vorbi și despre efectele înșelătoare care sunt răspândite pe internet. Glutamina și sinteza proteinelor Glutamina este un aminoacid care este strâns legat de sinteza proteinelor musculare. Excesul de glutamină cauzează un efect anabolic, care împiedică pierderea masei musculare. În schimb, deficitul de acest aminoacid provoacă catabolism.

greutatea pierde știința

Acest lucru influențează în mod pozitiv efectele leucinei în celulele mușchilor scheletici. Prin urmare, se recomandă administrarea glutaminei în asociere cu BCAA. Au avut la bază argumentul că glutamina constituie blocurile de construcție pentru țesutul muscular. Într-un studiu, unui grup de oameni li s-a administrat glutamină, în timp ce al doilea grup a primit placebo.

Acest studiu a durat 6 săptămâni, iar ambele grupe au făcut antrenamente cu greutăți. La finalul studiului, la ambele grupe a fost înregistrată o creștere a masei musculare.

Glutamina, tot ce trebuie sa stii despre acest aminoacid | Suplimente Originale BLOG

Diferențele între cele două grupe au fost minime. În ciuda faptului că glutamina nu contribuie în mod direct la creșterea masei musculare, ea are grijă de regenerarea mușchilor după un antrenament intens. Suplimentarea glutaminei este eficientă în combaterea febrei musculare și refacerea rezistenței.

În problemele gastrointestinale Dacă suferiți de probleme de stomac, de la sindromul de scurtă durată până la un caz rău de diaree, pot ajuta proprietățile glutaminei. Funcționând ca sursă de combustibil pentru celulele din intestinul subțire, poate optimiza sănătatea intestinului și poate minimiza deteriorarea căptușelii intestinale, care poate preveni anumite boli autoimune. Ulcer Unul dintre cazurile în care consumul de supliment de glutamină poate fi necesar este în cazul ulcerelor, care este în principiu atunci când mucoasa stomacului sau a duodenului începe să se descompună. Cantități suplimentare de acest aminoacid pot stimula vindecarea și regenerarea celulelor deteriorate. De ce slăbești mai greu după vârsta de 40 de ani.

Load More Glutamina și ameliorarea durerii musculare O doză mai mare de glutamină 0,3 g pe kilogram greutate corporală poate reduce degradarea musculară și poate îmbunătăți regenerarea musculară. Studiul a fost efectuat pe un grup de persoane care au primit glutamină imediat după un antrenament intens și doze adiționale de suplimente pentru următoarele 3 zile. Totuși, trebuie să amintim faptul că diferența între aceste două studii constă în grupul de persoane testate, cantitatea de glutamină și administrarea acesteia.

Acești factori ar fi putut produce un rezultat diferit pentru ambele teste. Combinația de leucină și glutamină a fost mai eficientă pentru refacerea rezistenței în comparație cu administrarea doar a leucinei.

Account Options

Doza a fost administrată cu 1 oră înainte de antrenament, după un antrenament intens și mai apoi înainte de testare, la 24, 48, 72 ore. La bărbați a fost demonstrat faptul că și-au recăpătat forța. În schimb, la femei acest efect nu a fost dovedit.

Cu toate acestea, ambele grupe femei și bărbați au înregistrat o reducere semnificativă a durerii musculare. Rezultatele studiului au constatat că administrarea pe cale orală a 2 g de glutamină crește concentrațiile plasmatice ale acestui aminoacid în intervalul de 30 până la 60 de minute, după care nivelul revine la normal după 90 de minute.

După 90 de minute, crește concentrația bicarbonatului și a hormonului de creștere în fluxul sanguin. Această constatare confirmă faptul că în mod surprinzător, o mică doză de glutamină poate crește atât rezervele alcaline, cât și hormonul de creștere.

Ce este slăbitul din grăsime?

Motivul acestei afirmații este ipoteza că celulele sistemului imunitar, limfocitele și macrofagele, sunt dependente de glutamină, care este sursa lor principală de energie. Atunci când un exercițiu intens implică o suprimare a sistemului imunitar, celulele consumă depozitele de glutamină din plasmă și mușchii scheletici. În schimb, un studiu realizat de Universitatea din Oxford a confirmat efectul glutaminei în promovarea imunității și reducerea infecțiilor și a bolilor.

Oamenii de știință au comparat starea de sănătate a alergători de maraton la o săptămână după un maraton dificil. Jumătate dintre ei au consumat 5 g de glutamină imediat după ce au ajuns la țintă și apoi a doua zi.

Restul atleților au primit placebo.

Cons Glutamină

Rezultatul studiului a fost constatarea că, grupul care a primit glutamină a fost de două ori mai rezistent la boală timp de 7 zile după un maraton dificil. Sub denumirea de suprasaturație de antrenamente înțelegem activitate fizică excesivă, atunci când creștem frecvența, intensitatea sau volumul antrenamentelor. Aceasta este o condiție în care acești factori determină creșterea nivelului hormonului catabolic — cortizol, oboseala și de asemenea, performanțe slabe, depresie sau greață.

În general, un sportiv ajunge în faza aceasta de suprasaturație pot găsi glutamina pierdere în greutate ore de exerciții fizice.

Produse recomandate de noi:

După cum bine știți, un antrenament intens este asociat cu așa numitul — intestin găurit. Este o problemă a tractului digestiv care determină creșterea permeabilității intestinale.

pierderea în greutate zigzag

Este vorba de o afecțiune în care stresul la căldură și fluxul redus de sânge către tractul digestiv cauzează deteriorarea celulelor intestinale, ceea ce înseamnă că intestinul permeabilizat își pierde capacitatea de a păstra celulele intestinale aproape. În intestin încep să apară orificii prin care pătrund substanțe toxice, bacterii, viruși și substanțe reziduale care nu au ce căuta acolo.

Acest lucru susține și în mare măsură sistemul imunitar în general. Glutamina îi poate ajuta să își îmbunătățească starea lor de sănătate, așa că nu trebuie să se limiteze în efectuarea antrenamentelor din cauza bolii sau a altor probleme de sănătate.

Asta doar pentru faptul că nu au fost efectuate pot găsi glutamina pierdere în greutate pe termen lung privind dozele de glutamină sau studii cu doze mai mari de glutamină.

PRO ȘI CONTRA GLUTAMINEI - VITAMINE ȘI SUPLIMENTE -

Presupunem că glutamina va continua să fie subiectul unor teste și noi descoperiri, care probabil vor ajuta sportivii în calea lor către un corp puternic și sănătos. În prezent, este important să spunem că glutamina este un aminoacid esențial pentru buna funcționare a corpului uman. Ca un element important, are o prezență indispensabilă în procesele chimice, iar efectele sale sunt benefice și în cazul bolilor. Cantitatea suficientă de glutamină pentru organism o putem obține prin dietă bogată în proteine.

subțire în jos înainte de eveniment

Cu toate acestea, vegetarienii, veganii și cei care nu consumă suficiente proteine ar trebui să ia în considerare suplimentarea acestui aminoacid. Glutamina de bună calitate sub formă de supliment are meritul său în dieta sportivilor care practică antrenamente de mare intensitate sau exerciții cardiovasculare exigente. Aceasta poate participa la susținerea sistemului imunitar, ameliorează durerea musculară, accelerează regenerarea masei musculare și restabilește puterea.

Avertismente și precauții Aminoacizii sunt blocuri de proteine, iar glutamina este cel mai abundent aminoacid găsit în mușchi și sânge. În timp ce aminoacizii esențiali nu pot fi produși de organism și trebuie consumați în dietă, glutamina este considerată esențială condiționată - deoarece un corp sănătos, nestresat, produce cantități adecvate. Cu toate acestea, cererea de glutamină poate depăși oferta în caz de boală critică, leziuni traumatice sau afecțiuni care provoacă pierderi musculare semnificative, făcând glutamina esențială în aceste situații. Glutamina este postulată pentru a oferi beneficii greutății, recuperării exercițiilor fizice și tulburărilor intestinale, dar sunt necesare mai multe cercetări pentru a înțelege rolul acesteia în aceste condiții.

Care sunt experiențele voastre privind utilizarea glutaminei? Trimiteți-ne opiniile voastre în secțiunea de comentarii. Dacă v-a plăcut articolul nostru, nu uitați să îl distribuiți.

  • Blog de pierdere în greutate Sfaturi, sfaturi, videoclipuri
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Indicele glicemic scăzut pentru pierderea în greutate
  • L Glutamina Pierdere în Greutate Poate Glutamina Vă poate ajuta să slăbiți
  • Pagina principala Glutamina vă poate ajuta cu adevărat să slăbiți?

Hakvoort, S. Eleonore Kohler, Jacqueline L. Vemeulen, D. Labruyere, Sander M. Houten, Milka Sokolovic, Jan M. Ruijter, Nicolaas E. Deutz, Wouter H. Ziegler, Lorraine S. Morrow, Danny O. Jacobs, Robert J. Smith, Joseph H. Antin, Douglas W. Barton — Immune-enhancing enteral formulas: are they beneficial in critically III patients? Hammarqvist, J. Wernerman, R. Ali, A von der Decken, E. Vinnars — Addition of glutamine to total parenteral nutrition after elective abdominal surgery spares free glutamine in muscle, counteracts the fall in muscle protein synthesis, and improves nitrogen balance.

A randomized, double-blind, controlled study. Baracos, Catherine J. Greig, D. Rowbottom, D. Poți să pierzi greutatea cu rebounding — The effect of a common viral stress on plasma glutamine concentration. Hankard, M. Haymond, D. Roth, J. Funovics, F. Muhlbacher, M. Schemper, W. Mauritz, P. Sporn, A.