Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

STRATEGII DE SCADERE IN GREUTATE - Doctor Info Ro

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate Blog despre culturism Problema: pierderea în greutate nesănătoasă Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara autovehicule-rutiere.

Potrivit Journal of Athletic Trainingpracticile nesigure pot include tehnici de deprivare de sine, care cauzează strategii de pierdere în greutate pentru sportivi și mâncare dezordonată. Conform altor cercetări, este obișnuit ca un atlet să combine metode severe de restricție calorică și deshidratare pentru a reduce grăsimea corporală.

Cine este în pericol?

De ce reducerea greutății este adesea nesigură pentru sportivi

Următoarele practici comune nesigure de pierdere în greutate au fost evidențiate în Declarația de poziție a asociației naționale a formatorilor de atletism: Deshidratarea voluntară include o varietate de metode comune rapide de pierdere în greutate printre sportivii care doresc să ajungă la o greutate corporală mai mică pentru competiție.

Aceasta poate include deshidratarea activă, care este transpirație excesivă în timpul exercițiului, în timp ce purtați haine grele sau costume de cauciuc.

Deshidratarea pasivă este practica restrângerii alimentelor și consumarea unei diete diuretice care promovează pierderea de lichide.

Stimularea deshidratării se realizează prin intermediul medicamentelor diuretice care măresc producția de urină. Diureticele prescrise au fost folosite in mod abuziv de catre sportivi care cauta o pierdere rapida in greutate pentru competitie. Alege sectiunea De asemenea, a fost utilizata natural subțire jos intravenoasa a sangelui pentru un atlet care sa faca greutate pentru competitie.

Strategii de scadere in greutate fara infometare

Sângele este refolosit după ce atletul face greutate pentru competiție, dar există informații limitate cu privire la această metodă de deshidratare. Restricția calorică este o altă metodă comună de pierdere în greutate printre sportivi. Vineri, Miscelaneu Exercitarea pentru pierderea în greutate în imagini, exemple și tehnica de performanță slăbire exerciții în imagini pentru a ajuta cititorii strategii de pierdere în greutate pentru sportivi absoarbă o mai bună informare.

Dieta cu conținut scăzut de calorii VLCD restricționează una sau mai multe substanțe macronutriențiale esențiale pentru sănătate și performanță sportivă. Mâncarea dezordonată este răspândită la sportivii masculi și feminini. Pierdere în greutate Dezordinea comportamentele alimentare sunt legate de pierderea rapidă în greutate și pot duce la procente nesănătoase de grăsime corporală.

Metode și strategii pentru a pierde în greutate la sportivi

Asociația Națională de Atletism Collegiat NCAA a aprobat noi reguli pentru a preveni strategiile de pierdere rapidă în greutate, dar în multe sportivi încă apar metode nesigure. Următoarele practici nesigure, așa cum au fost descrise mai sus, au arătat că afectează în mod negativ performanțele de sănătate și atletism la sportivi și la adulții activi: Deshidratarea voluntară este considerată o metodă nesigură de pierdere rapidă în greutate și include pierdere activă, pasivă, calorică restrictivă și stimulată farmaceutic.

Deshidratarea poate afecta negativ performanțele atletice și funcționarea generală a organismului.

strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

Semne și simptome asociate Funcția neurologică, consumul de oxigen și reglarea temperaturii sunt de asemenea afectate. Restricția calorică este o altă metodă utilizată de atleți pentru pierderea rapidă în greutate și include dietele performanță în pierderea în greutate conținut scăzut de calorii VLCD.

Potrivit cercetărilor, VLCDs pot afecta negativ sistemul cardiovascular și, de fapt, provoacă leziuni musculare ale inimii. Restrictia calorica este, de asemenea, spus ca provoaca cresterea tensiunii arteriale si afecteaza functia hormonala.

Metode și strategii pentru a pierde în greutate la sportivi Modalitățile de slăbire diferă între sportivi de diferite specialități. Unele sunt subponderale cronic maraton, gimnastică ritmică etc. Sportivii din unele discipline pierd și câștigă în greutate în mod repetat în timpul sezonului, greutățile lor de competiție fiind semnificativ mai mici decât greutățile lor obișnuite. Sportivii pot reduce greutatea rapid sau treptat.

Meniu cont utilizator Fără substanțe nutritive adecvate, factorii hormonali pentru creșterea și dezvoltarea musculară sunt pierde în greutate peste 6 săptămâni, iar câștigurile de rezistență nu pot fi realizate. VLCD-urile sunt, de asemenea, indicate pentru scăderea formării osoase care poate provoca fracturi de stres și osteoporoză. Restricția calorică este, de asemenea, considerată a afecta funcția tiroidiană.

Ca răspuns la dezechilibrul hormonului tiroidian, rata metabolică bazală BMR este scăzută și glandele suprarenale sunt stimulate să elibereze mai mult cortizol.

Masters Atlet

Această cascadă negativă a hormonilor stimulează glanda pituitară pentru a reduce nivelul de hormon de stimulare a foliculului FSH care scade nivelul de estrogen care duce la disfuncție menstruală. Cercetările arată, de asemenea, că VLCD-urile afectează semnificativ sistemul imunitar la nivel celular, ceea ce poate duce la boli cronice și la infecții. Mâncarea dezordonată poate fi ușoară sau severă la sportivi.

Etapa incipientă a disfuncției alimentare poate începe ca un plan alimentar sănătos pentru a îmbunătăți performanțele atletice sau compoziția corporală, dar se dezvoltă în limite extreme de calorii.

strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

Presiunea sportivului competitiv și obținerea de corpuri ideale se spune că provoacă dismorfie, mâncare dezordonată și tulburări de alimentație atât la bărbații, cât și la cei de sex feminin. Efectele negative asupra sănătății sunt similare cu cele descrise în restricția calorică, dar consumul dezordonat conține, de asemenea, o componentă psihologică care necesită consiliere profesională pentru a depăși comportamentul.

Asociația Națională a formatorilor de atletism a publicat recomandări care oferă profesioniști din domeniul sănătății, formatori și dieteticieni cu recomandări sigure pentru atleții și adulții activi care doresc să realizeze obiectivele privind pierderea în greutate și compoziția corporală. De asemenea, performanță în pierderea în greutate fost indicată importanța sportivilor, a părinților și a performanță în pierderea în greutate de a deveni educați cu privire la modul de determinare a greutății sănătoase și a compoziției corporale pentru a îndeplini cerințele atletice în condiții de siguranță.

Practicile sigure ar permite sportivilor să "satisfacă nevoile lor energetice și nutriționale pentru o sănătate și performanță optime".

Cele mai bune strategii de pierdere de grăsime, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Asociația Națională a formatorilor de atletism a elaborat linii directoare pentru o scădere sigură a greutății și o menținere a greutății pe baza cercetărilor și literaturii cronice. Scara criteriului de clasificare a rezistenței taxelor recomandate a fost modelul pentru următoarele categorii și recomandări: Dovezile din categoria A studii experimentale bine concepute, studiile clinice susțin recomandarea Dovezile din categoria B studii clinice experimentale oferă o rațiune teoretică puternică pentru recomandare Dovezile din categoria C dovezi nesigure privind recomandarea în acest moment Următoarele recomandări apar în declarația de poziție a asociației naționale performanță în pierderea în greutate formatorilor de atletism pentru evaluarea compoziției corporale și a greutății pentru sportivi și adulți activi.

Fiecare recomandare este clasificată după nivelul dovezilor științifice care sprijină recomandarea în acest moment: Categoria de probe A: nu există suficient suport clinic pentru a plasa o recomandare în această categorie Categoria de probe B: Evaluările compoziției corporale care determină stabilitatea în siguranță a greutății corporale și a obiectivelor privind compoziția corporală ar trebui utilizate.

Greutatea corporală trebuie determinată în stare hidratată.

strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

Compoziția corpului trebuie administrată atât prin dietă, cât și prin exerciții fizice. Cantitatea totală de calorii trebuie calculată utilizând rata metabolică bazală BMR și necesarul de energie pentru activitate.

strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

Un plan de dietă sănătos și sănătos, care furnizează energie și nutrienți adecvați, trebuie menținut pe tot parcursul anului. Metabolismul în timpul unei activități ar trebui luat în considerare subo după pierderea în greutate a calcula fiecare nutrient care produce energie din dietă.

Categoria de evidență C: Statisticile privind compoziția corporală ar trebui să fie luate, supravegheate și utilizate în același mod ca și informațiile medicale confidențiale și confidențiale.

strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

Evaluatorul compoziției corporale trebuie să fie instruit corespunzător și să utilizeze tehnici de evaluare a compoziției corporale valabile și fiabile. Greutatea greutății trebuie stabilită prin evaluarea greutății corporale față de compoziția corporală.

Strategii de pierdere în greutate care funcționează pentru sportivi de masterat

Trebuie utilizate evaluări personale pentru a urmări progresele personale în domeniile de greutate și de compoziție corporală. De ce reducerea greutății este adesea nesigură pentru sportivi Acestea ar trebui programate la intervale adecvate pentru a ghida progresul și pentru a întări ciclurile de reevaluare.

strategii de pierdere în greutate pentru sportivi

Evaluări mai frecvente ale greutății corporale sunt recomandate atunci când hidratarea este o preocupare. Adulții activi și atleții care participă la sporturile de clasificare în greutate nu trebuie să-și piardă sau să obțină cantități excesive de greutate corporală în timpul ciclurilor de antrenament.

Deși unii sportivi pot folosi strategii sănătoase pentru a-și atinge obiectivele, mulți aleg să pună în aplicare metode nesigure de pierdere în greutate.

Aportul caloric ar trebui să se bazeze pe obiective individuale de greutate corporală. Aportul adecvat de nutrienți poate fi determinat folosind Ghidul piramidelor alimentare al Departamentului Agriculturii al SUA ca o metodă sigură. Exercițiul aerobic sigur și adecvat va ajuta la scăderea greutății corporale și a greutății corporale.

STRATEGII DE SCADERE IN GREUTATE

Iată care sunt cei mai eficienţi paşi pentru a slăbi rapid: Modificarea compoziției organismului trebuie să fie graduală, fără restricții excesive sau cu utilizarea comportamentelor sau a produselor nesigure.

Gestionarea greutății și obiectivele compoziției corporale combinate cu obiectivele fizice de ajustare vor ajuta adulții activi și atleții să ajungă la obiective sănătoase.

Educația continuă și discuțiile privind practicile sigure de gestionare a dietelor și a greutății ar trebui să se desfășoare în mod regulat. Condițiile individuale de nutriție sau compoziție corporală ar trebui discutate în mod privat cu experți instruiți corespunzător în domeniul nutriției și al gestiunii greutății.

Ergogeni și suplimente alimentare ar trebui să fie consumate cu prudență și numai la recomandarea de profesioniști de fitness adecvat pregătiți, cu cunoștințe privind sportul și cerințele organizației de conducere.