Beneficii de slăbire

Cereale cu fibre ridicate pentru pierderea în greutate, Câtă fibră ar trebui să mănânci în fiecare zi?

Există multe modalități de a pierde în greutate - puteți număra calorii, carbohidrați sau cântăriți alimentele. Toate acestea și multe alte metode funcționează pentru unii oameni și sunt complet inutile pentru alții.

Nu contează ce metodă alegeți pentru a reduce consumul total de calorii, deoarece aproape toți cei care doresc să piardă în greutate uită de o componentă foarte importantă a alimentelor vegetale: fibrele.

Cum adaugi ușor fibre în alimentația ta

Ce este fibra și ce face? Fibrele sunt un tip de carbohidrați vegetali pe care corpul uman nu le poate digera din cauza lipsei de enzime, capabile să satisfacă foamea mult timp cu o cantitate minimă de calorii.

  1. Cum poate acv să ajute la pierderea în greutate
  2. Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista - Cereale
  3. Alimente bogate în fibre: listă Prezența fibrelor fibra dietetică în dietă este extrem de importantă, dar majoritatea oamenilor, chiar realizând acest lucru, încă le lipsește.
  4. Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista - Produse - June

Fibrele grosiere sunt hrană pentru bacteriile care trăiesc în intestine, ajută la deplasarea alimentelor prin cereale cu fibre ridicate pentru pierderea în greutate gastro-intestinal, menține sănătatea cardiovasculară și nivelurile stabile de zahăr, încetinind absorbția zahărului după masă.

Dacă căutați o modalitate ușoară de a pierde în greutate și de a vă îmbunătăți sănătatea, fibrele vă pot ajuta. Există o mulțime de studii care demonstrează acest lucru științific: Într-un studiu, două grupuri de subiecți au fost rugați să încerce singuri eficacitatea a două opțiuni dietetice.

Primului grup i sa oferit o dietă simplă bogată în fibre, cu scopul de 30 de grame de fibre pe zi. În ciuda diferenței de diete, fiecare grup de subiecți a pierdut aproape același număr de kilograme mai exact, subiecții celui de-al doilea grup au slăbit cu încă 2 kgconsumând aceeași cantitate de fibre în fiecare zi aproximativ 19 g.

Subiecții ambelor grupuri au reușit să mențină greutatea câștigată timp de aproximativ 12 luni.

Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista

De aici rezultă că diferitele diete nu afectează în mod deosebit greutatea corporală totală, deci de ce să vă complicați viața cu diferite opțiuni de dietă, dacă puteți include pur și simplu alimente bogate în fibre în dieta obișnuită.

Câtă cereale cu fibre ridicate pentru pierderea în greutate ar trebui să mănânci în fiecare zi? Fructele, legumele fibroase, leguminoasele și cerealele integrale sunt bogate în fibre.

dieta keto faza 1

Dar dacă întâmpinați probleme pentru a ajunge la aportul zilnic de fibre, atunci puteți alege o varietate de suplimente de pulbere gata preparate. Pulberea de fibre poate fi adăugată cu ușurință la smoothie-urile de dimineață sau shake-urile proteice. Aceste suplimente sunt o sursă excelentă de fibre dietetice, care sunt special formulate pentru a vă menține sistemul digestiv funcționând corect în mod regulat.

Între timp, am ajuns la acele alimente care conțin cele mai multe fibre. Iată lista noastră cu primele 14 fibre descendente pe care le conțin. Adăugați câteva linguri de iaurt grecesc sau simplu, ornați-le cu fructe de pădure proaspete și începeți-vă ziua cu beneficii pentru sănătate. Rețineți că cerealele sunt un aliment procesat, deci alternați-l cu alimente mai organice, cum ar fi boabele încolțite, de exemplu.

Semințe de chia 28 de grame, de calorii, 9,8 grame de fibre Acest superaliment a devenit foarte popular în ultimii ani și dintr-un motiv întemeiat. Semințele de chia conțin calciu, potasiu și fosfor plus toți cei 9 aminoacizi esențiali, inclusiv cei care nu sunt produși de corpul uman. Toți acești nutrienți sunt esențiali pentru dezvoltarea musculară. Ele pot fi adăugate cu ușurință la piureuri, iaurturi, fulgi de ovăz, salate și multe altele. Puteți face chiar budincă de semințe de chia.

  • Cum să luați corect fibrele pentru pierderea în greutate - Complicații June
  • Cum adaugi ușor fibre în alimentația ta

Toate aceste fasole pot fi adăugate la curcan sau pui la cuptor ca garnitură sau folosite ca fel principal cu sos de chili și usturoi. Fasole verde Această boabă are o aromă mai delicată, este mai subțire și are mazăre mică în interior. Serviți-l aburit, condimentat cu coajă de lămâie și suc și un vârf de sare de mare sau prăjit cu ghimbir, miere și usturoi. Zmeură 1 cană, 64 de calorii, 8 grame de fibre Este un mod dulce, suculent și pierdere în greutate sănătoasă cât de mult pe săptămână de a obține mai multe fibre din alimente în dieta ta.

Fibrele se găsesc în semințele de zmeură, care adesea se blochează în dinți și provoacă multe inconveniente, dar merită. Este delicios proaspăt, de asemenea sub formă de gem, și poate fi adăugat la o varietate de feluri de mâncare și deserturi, inclusiv cereale, înghețată, budincă, plăcinte, cocktailuri etc. Acestea pot fi prăjite sau coapte la cuptor până când sunt crocante cu sare de mare și pot fi consumate în locul cartofilor prăjiți, covrigi sărați sau biscuiți.

Mure 1 cană, de calorii, 8 grame de fibre Murele sunt bogate în potasiu, vitamina A, calciu și vitamina K și sunt sărace în zahăr doar 7 grame pe pahar.

Sunt cerealele integrale bune pentru pierderea în greutate?

Poate fi adăugat la smoothie-uri, ornat cu deserturi delicioase, amestecat cu iaurt simplu sau pur și simplu consumat proaspăt. Pot fi servite cu pui și adăugate la o varietate de salate. Burgul, gătit 1 cană, calorii, 8 grame de fibre Dacă nu ați folosit niciodată Burgul la gătit, este timpul să încercați. Poate deveni unul dintre ingredientele tale preferate din toate timpurile.

Un pic ca cuscusul, dar mai rapid de gătit. Adăugați la el legume coapte la cuptor, la grătar sau crude, plus o linguriță de ulei de măsline și suc de lămâie sau lămâie, pentru o gustare gata de plecat pe care să o luați la muncă. Aceste cereale integrale nutritive pot fi consumate sub formă de terci, adăugate la salate sau folosite ca garnitură.

În loc de unt topit, care este adesea servit cu anghinare, serviți oțet balsamic sau iaurt grecesc amestecat cu suc de lămâie și usturoi. Utilizați această plantă congelată sau conservată pentru a găti mâncăruri de anghinare pe tot parcursul anului. Semințe de in 2 linguri, calorii, 5,6 grame de fibre Pulberea de semințe de in este o modalitate excelentă de a adăuga mai multe fibre la aproape orice masă.

politica pierderii în greutate

Aceste semințe sunt bogate în acizi grași omega Adăugarea a 2 linguri. Semințele de in măcinate conferă vasului o aromă complexă, de nucă.

ardeți frigul de grăsime

De asemenea, puteți face o pâine de pui crocantă. Pere 1 mediu, calorii, 5,5 grame fibre Data viitoare când decideți să mâncați o pară suculentă, nu tăiați coaja!

Cea mai mare parte a fibrei din fructe se găsește în coaja lor, tăind pielea pe care o pierdeți cea mai valoroasă. Perele pot fi consumate proaspete, adăugate la salate de fructe, plăcinte, deserturi și cereale. Poate fi folosit în loc de maioneză în multe salate, poate face diverse sandvișuri, cocktailuri, sosuri, coace, prăji și chiar mânca crud. Avocado nu este tocmai un fruct ieftin, dar se vinde din abundență pe rafturile magazinelor. Trebuie să știți unde și cum să alegeți fructele potrivite atunci când cumpărați, cum să le tăiați atunci când pregătiți feluri de mâncare și să păstrați resturile.

În niciun caz nu se înfășoară cu folie alimentară. Cum să începi să mănânci mai multe fibre Înainte de a goli rafturile magazinelor în căutarea produselor magice pentru slăbit, trebuie să știți că nu este nevoie să introduceți o mulțime de fibre în dieta dvs.

Cum să luați corect fibrele pentru pierderea în greutate

Pentru a facilita trecerea la o dietă bogată în fibre, măsurați mai întâi cât de multă fibră este obișnuit să obțineți intestinul în fiecare zi timp de câteva zile, înregistrând rezultatele în grame. Un tabel poate fi un mod foarte util de a face acest lucru. După aceea, adăugați grame de fibre la fiecare zile și urmăriți reacția corpului dumneavoastră. Faceți acest lucru până ajungeți la ADR. Dacă vrei să slăbești mâncând mai multe fibre, atunci ar trebui să mănânci alimentele enumerate în acest articol în locul celor pe care le consumi în fiecare zi.

Deoarece procesul de slăbire se reduce la consumul mai puțin de calorii.

  • Sunt cerealele integrale bune pentru pierderea în greutate?
  • Ce este fibra utilă, cum să o luați pentru pierderea în greutate - Rețete

Iată câteva sfaturi suplimentare despre cum să minimizați efectele nedorite în timp ce vă creșteți aportul de fibre: Înmuiați leguminoasele uscate și fierbeți-le bine. Acest lucru ajută la descompunerea unora dintre zaharurile producătoare de gaze numite oligozaharide și vă poate ajuta să vă feriți de constipație. Nu consumați alte alimente care generează gaze: sifon, batoane cu proteine, băuturi alcoolice cu zahăr, bomboane.

Bea multa apa. Este necesar să dizolvați și să mutați fibrele prin intestine, ceea ce ajută, de asemenea, să scăpați de excesul de gaze și de balonare.

Cele mai bune 11 alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate

După ce vă ajustați dieta și începeți să obțineți cantitatea recomandată de fibre din dieta dvs. Acestea vor contribui la satisfacerea foametei, chiar dacă este nevoie doar de o mică porție, cu un minim de calorii. Așadar, bucurați-vă de pierderea în greutate și maximizarea beneficiilor pentru sănătate cu ajutorul fibrelor.

Ce alimente conțin multă fibră o listă de conținut în legume și fructe Masă alimentară cu fibre ridicate În aceste tabele, se presupune necesarul mediu zilnic de fibre, egal cu 30 g.

Conținut de fibre în cereale, cereale și leguminoase Conținutul de fibre din legume și ierburi Numele produsului Conținut de fibre la g Procentul cerințelor zilnice Conținut de fibre la g Procentul cerințelor zilnice.