Pierdere în greutate

Endomorf se luptă să piardă în greutate

Pierderea efectivă în greutate Endomorph - Hard Perderi și strategia lor de formare și nutriție Majoritatea oamenilor care lucrează din greu, dar care încă se luptă să piardă grăsimea corporală sunt endomorfi.

Un endomorf este cineva cu un metabolism lent, care este predispus genetic la depozitarea cu ușurință a grăsimilor. Endomorfii sunt de obicei, dar nu întotdeauna, cei mari cu cadru mediu și articulații mari. Endomorfii au uneori grade diferite de sensibilitate la carbohidrați și rezistență la insulină, astfel că dietele bogate în carbohidrați nu sunt de obicei eficiente pentru controlul grăsimii corporale.

Despre Endomorfe

Glucidele procesate și rafinate care conțin zahăr alb și făină albă sunt deosebit de dăunătoare și tind să transforme grăsimea corporală mai rapid în endomorfi. În timp ce unii mezomorfi și ectomorfi înzestrați genetic pot mânca ceea ce doresc și nu pot obține grăsimi, endomorful trebuie să mănânce curat și sănătos de cele mai trucuri simple pentru a arde grăsimea burtă ori.

Acest lucru endomorf se luptă să piardă în greutate dezvoltarea unor niveluri ridicate de disciplină nutrițională. Endomorfii sunt tipurile care tind să îngrășeze endomorf se luptă să piardă în greutate repede grăsimea corporală dacă mănâncă prea mult sau dacă mănâncă tipuri greșite de alimente. Metabolismul său este foarte implacabil. Una sau două mese ieftine pe săptămână pare a fi limita.

Obiceiurile proaste zilnice sau frecvente de hrănire de a înșela astăzi le împiedică întotdeauna. Endomorfii au, în general, o perioadă foarte dificilă de pierdere a grăsimilor doar prin dietă. Chiar și o dietă aproape perfectă uneori nu funcționează singură, deoarece endomorful are nevoie de creșterea în metabolism pe care o oferă exercițiul.

Endomorf Tip de Corp

O cantitate mai mare de cardio este aproape întotdeauna necesară pentru ca endomorful să piardă grăsimea corporală. Cineva cu o componentă endomorfă scăzută poate rămâne slab cu cardio puțin sau deloc. Endomorfii extremi au de obicei nevoie de cardio în fiecare zi înainte ca grăsimea corporală să înceapă să se desprindă.

Din când în când, un endomorf extrem 7 pe scara endomorfului va avea o perioadă dificilă de pierdere a grăsimii, chiar și în timp ce urmează un program de antrenament și nutriție bine structurat. Ar putea fi, de asemenea, necesar să utilizați o abordare a ciclului de carbohidrați care transformă ziua mare în carbohidrați cu ziua scăzută în carbohidrați, pentru a vă stimula metabolismul lent și pentru a evita intrarea în modul foame.

Moș Crăciun este endomorful arhetipal. Strategia de antrenament și nutriție pentru Endomorph Când vine vorba de pierderea de grăsime, o abordare strategică bine planificată a nutriției și a antrenamentului este mai importantă pentru endomorf decât pentru orice tip de organism.

Strategia endomorfă se concentrează pe niveluri ridicate de activitate și niveluri extreme de disciplină și consistență în obiceiurile nutriționale. Endomorfii au adesea grade diferite de sensibilitate la glucide și rezistență la insulină.

Pagina de FaceBook

Prin urmare, dietele bogate în carbohidrați și cu conținut scăzut de grăsimi nu sunt de obicei eficiente. Zahărul este un mare nu: carbohidrații prelucrați și rafinați care conțin zahăr alb și făină albă tind să transforme grăsimea corporală foarte repede în endomorfi datorită modului în care afectează hormonul insulină. Exercițiul este o necesitate absolută Endomorfii au, în general, o perioadă foarte dificilă de pierdere a grăsimilor doar prin dietă.

Chiar și o dietă apropiată de perfecțiune de multe ori nu funcționează singură, deoarece endomorful are nevoie de impulsul care vine în metabolism din exerciții.

Scăderea corporală și pierderea în greutate

Endomorful trebuie să facă tot posibilul pentru a-i stimula metabolismul și acest lucru înseamnă combinarea unei nutriții bune cu antrenamentul cu greutăți și antrenamentul aerob. O dietă fără exerciții fizice înseamnă un eșec sigur pentru endomorf. Cantități mari de cardio Cineva cu o componentă endomorfă scăzută poate rămâne slab cu cardio puțin sau deloc.

  1. Dar, ce te faci când vrei să slăbeşti rapid, într-un mod cât mai uşor, fără să te chinui cu diete stricte şi fade sau care îţi pun sănătatea în pericol, atunci încerci să urmezi sfaturile specialiştilor.
  2. Care este dieta endomorfă Pierderea în greutate în funcție de tipul de corp
  3. Dymatize burner fat xtreme
  4. Pagina principala » Gestionarea greutății » Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf Oamenii vin în toate formele și dimensiunile diferite.
  5. Pierderea eficientă în greutate Endomorph - Pierdători puternici și strategia lor de antrenament și
  6. Pierderea de grăsime wod
  7. Pierde greutatea mâncați dreptul pentru tipul dvs

Endomorfii au nevoie de o cantitate mai mare de cardio pentru a pierde grăsimea corporală. Cele mai multe endomorfe vor pierde grăsimea surprinzător de ușor, făcând o formă de exercițiu cardiovascular de cel puțin ori pe săptămână. Endomorfii extremi au de obicei nevoie de cardio în fiecare zi șapte zile pe săptămână.

Planul de masă endomorf pentru a vă trimite metabolismul în plină desfășurare | Yakaranda

Toate endomorfele vor tinde să se îngrășeze înapoi dacă încetează să facă cardio cu totul. De multe ori au reușit să piardă în greutate, dar apoi au pus-o la loc în cazul în care nu și-au luat angajamentul de a continua să exercite pentru toată viața. Obțineți mai multă activitate în ansamblu Endomorfii de obicei dar nu întotdeauna au o tendință spre odihnă, mai degrabă decât să rămână în mișcare constantă.

endomorf se luptă să piardă în greutate pierdere ideală de greutate mt ary md

Cea mai bună strategie pentru endomorf este să fii activ și să rămâi activ! Trebuie să începi să te miști! Luați câteva activități sportive sau recreative pe lângă antrenamentele obișnuite la sala de sport. Dacă sunteți un endomorf, trebuie să aveți un fel de activitate aproape în fiecare zi.

Asigurați-vă un angajament pe viață pentru fitness Endomorfii trebuie să se angajeze într-un program de exerciții permanente și să evite soluțiile rapide sau orice abordare pe termen scurt a fitnessului. După ce a atins obiectivul pe termen lung de grăsime corporală și greutate, endomorful trebuie să se angajeze în cel puțin trei zile pe săptămână de exerciții pe viață - pentru a menține grăsimea.

Acest lucru ar trebui făcut oricum din motive de sănătate, dar pentru endomorf, exercițiile fizice sunt esențiale pentru a menține un raport dorit de grăsime corporală. Odată ce începeți, trebuie să continuați sau vă veți pierde puterea. De fiecare dată când încetați să vă antrenați, puteți fi siguri că grăsimea corporală va începe să se strecoare încet.

crossthelimit: Antrenament si nutritie pentru endomorfi

Ia-ți impulsul și continuă-l. Dispoziția de bază este endomorfă spre a o ușura și a se odihni. Dacă sunteți un endomorf, trebuie să luptați împotriva acestei dorințe și să vă antrenați cu intensitate ridicată. Trebuie să împingi constant.

Nu numai că trebuie să te antrenezi aproape în fiecare zi, ci trebuie să te împingi să te antrenezi mai greu în fiecare zi și să-ți învingi în mod repetat propriul efort personal. Cel mai bun sfat de endomorf pe care l-am auzit a venit de la un maestru Zen, Roshi. El a spus: "Nu vă relaxați eforturile, altfel vă va dura mult timp pentru a realiza ceea ce căutați.

A rămâne nemișcat mult timp este moartea endomorfului. Creșterea metabolismului din antrenamentul de odihnă nu durează mult. Pentru cineva cu un metabolism natural lent, singura modalitate de a-l menține ridicat este cu o frecvență ridicată de antrenament.

Pagina principala Dieta endomorfă: este cel mai bun mod de a slăbi în funcție de tipul de corp?

Măriți-vă durata antrenamentului Pierderea de grăsime se reduce la arderea caloriilor. Trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi în fiecare zi.

Sfaturi pentru a-ți atinge obiectivele fiind un endomorf

Cel mai evident mod de a arde mai multe calorii este să-ți faci cardio pe o durată mai lungă. Pentru pierderea maximă de grăsime, recomand de minute de activitate aerobă continuă și, în unele cazuri, poate endomorf se luptă să piardă în greutate necesar să urcați până la 60 de minute până când se atinge un obiectiv. Reveniți la antrenamentele de întreținere de 20 de minute numai după ce ați atins obiectivul. Evitați somnul excesiv.

Pierdere în greutate Scădere în greutate în funcție de tipul corpului

Endomorfii ar trebui să evite somnul excesiv. Trebuie să fie trupele devreme. Sunt mari șanse ca, dacă sunteți un endomorf, să nu fiți un copil care se ridică devreme și să aveți deseori dorința de a lovi snooze și de a vă întoarce la somn. Rezistați acestui îndemn. Ridicarea devreme dimineața cardio este una dintre cele mai bune strategii pentru endomorf. Uită-te la mai puține televizoare Orice hobby-uri sau hobby-uri care își termină coada de pe o canapea nu sunt alegerea preferată pentru un endomorf, mai ales dacă petrec 40 de ore sau mai mult în spatele unui birou pe săptămână.

Acest lucru înseamnă că ar trebui să înlocuiți televizorul cât mai mult posibil pentru a viziona cu recreere fizică sau exerciții fizice cu excepția cazului în care aparatul dvs. Utilizați exerciții de stimulare a metabolismului Exercițiile de antrenament cu greutăți care utilizează grupe musculare mari, cum ar fi spatele și picioarele, sunt foarte eficiente în stimularea metabolismului și în stimularea hormonilor care cresc arderea grăsimilor. Exercițiile compozite pentru picioare cu repetiție ridicată genuflexiuni, lunges, apăsare pentru picioare etc.

Cursurile de tonifiere, yoga, Pilates și alte activități similare au unele beneficii excepționale la soare, dar pentru endomorf, acest tip de activitate nu este forma slimming fiolă de grăsime corporală inferioară. Participă la aceste activități pe lângă greutatea și cardio-ul lor normal, dar nu pe cont propriu. Căutați întotdeauna ceva care să vă motiveze și să vă inspire.

Endomorfilor le lipsește uneori motivația, mai ales la început.

endomorf se luptă să piardă în greutate pierdere în greutate hamden ct

Soluția este să fii mereu în căutarea a orice și orice să te motiveze și să te inspire. Cât timp să piardă 2 grăsimi corporale biografii. Urmăriți olimpiadele, obțineți un prieten de antrenament, citiți cărți motivaționale, angajați un antrenor sau antrenor personal, redactați-vă obiectivele în fiecare zi sau participați la un concurs de fitness înainte și după.

Rămâneți pompat și începeți!

Cele mai importante tendințe dietetice: mediteraneană, Dash, Keto

Acest lucru este necesar, deoarece majoritatea endomorfilor tind să fie sensibili la carbohidrați. Păstrați mesele pentru a trișa o dată pe săptămână Endomorfii au metabolismuri foarte implacabile.

Obiceiurile zilnice proaste sau trișările frecvente de zi par întotdeauna să le întoarcă. Zilele de înșelăciune trebuie rezervate pentru ocazii speciale sau premii binemeritate pentru o săptămână de antrenament și nutriție excelentă. Fii consecvent și persistent Endomorful pierde grăsimea corporală mai lent decât ectomorfii sau mezomorfii. Prin urmare, endomorfii trebuie să fie foarte consecvenți și sârguincioși în obiceiurile alimentare și de exerciții fizice 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână 52 de săptămâni pe an.

Intrarea și ieșirea din programele de dietă și exerciții fizice nu va funcționa pentru endomorf.

endomorf se luptă să piardă în greutate pierdere în greutate lbs pe săptămână

Endomorfii vor pierde grăsimea corporală ca toți ceilalți, dar durează aproape întotdeauna puțin mai mult. Rezultatele vor veni, dar nu fără timp și efort. Răbdarea este o virtute pe care toți endomorfii trebuie să o cultive.