Provocare de antrenament pentru începători de 30 de zile și 30 de minute

Provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători. Experiențele de provocare de 30 de zile - perspectivă

Conținutul

    provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători cum de a arde grăsimea mononesaturată

    Extensie Hammer Curl to Tricep Donkey Kicks Rânduri renegate Saptamana 1 Asociați această provocare de antrenament de 30 de minute cu ghidul nostru activat Cum să vă schimbați obiceiurile alimentare în 30 de zile pentru a obține cele mai bune rezultate. Mușchii tăi sunt pregătiți pentru provocare!

    provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători eco subțire de aviz

    Ziua Răsuciri ruse cu gantere, Burpees, Răsuciri ruse cu gantere, Pushup-uri modificate, Burpees Ziua Rânduri renegate, răsuciri ruse cu gantere, extensie Hammer Curl to Tricep, Rânduri renețate, răsuciri ruse cu gantere Ziua de odihnă 17 Ziua Parcurgeți toate cele 7 exerciții timp de 50 de secunde.

    Odihniți-vă 1 minut după fiecare set până când se termină 30 de minute Ziua Pushup-uri modificate, lovituri de măgar, răsuciri rusești, lovituri de măgar, răsuciri rusești Ziua de odihnă 20 Ziua Burpees, Push-uri modificate, răsuciri rusești, lovituri de fund, extensie Hammer Curl to Tricep Săptămâna 4 În ultimele nouă zile ale acestei provocări de antrenament, încercați să efectuați flotări regulate amestecate cu cele modificate. Odihniți-vă 1 minut după fiecare set până când se termină 30 de minute Ziua Parcurgeți toate cele 7 exerciții timp de 50 de secunde.

    provocarea în greutate de 30 de zile pentru începători magazin cj vlcc slimming kit

    Odihniți-vă 1 minut după fiecare set până când se termină 30 de minute Exerciții.