CARE ESTE UN RITM BUN DE JOGGING PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE? - ALERGARE -

Zona țintă pentru pierderea de grăsimi, Exercitii aerobice

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti? Dacă da, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate trebuie să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor".

Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și funcționează cu pierderea în greutate spa de destinație Cât de greu ar trebui să faceți cu adevărat în timpul exercițiilor fizice?

Ce este zona de ardere a grăsimilor?

zona țintă pentru pierderea de grăsimi pierde greutatea pentru adolescentul fată

Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate.

Aceste niveluri diferite de intensitate determină de fapt ce sisteme de energie utilizează corpul în timpul exercițiilor fizice și care afectează în mod direct cât de multe calorii ardeți.

zona țintă pentru pierderea de grăsimi avatar recenzii de pierdere în greutate

Din aceste numere, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică zona țintă pentru pierderea de grăsimi. Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor?

Deoarece organismul se bazează pe mai multe grăsimi pentru combustibil atunci când lucrați la o intensitate mai mică.

Dieta și exercițiile fizice Jogging-ul este o formă bună de exerciții cardiovasculare, dar poate oferi și un vehicul excelent pentru pierderea în greutate. Cunoașterea celui mai bun ritm de jogging pentru pierderea în greutate eficientă necesită să vă stabiliți ritmul cardiac țintă, să vă proiectați exercițiul pentru a atinge ritmul optim pentru arderea grăsimilor și să vă monitorizați ritmul cardiac pentru a rămâne în zona de ardere a grăsimilor în timp ce faceți jog.

Unii oameni au tradus acest lucru pentru a însemna că de fapt ardem mai multă grăsime atunci când lucrăm la o intensitate mai mică, dar asta e un pic de concepție greșită.

În timp ce antrenamentele cu intensitate mai mică sunt excelente pentru începători și pentru că sunt minunate pentru durabilitatea clădirii, trebuie să lucrați mai mult pentru unele antrenamente dacă doriți cu adevărat să scăpați în greutate. Adevarul despre zona ta de ardere a grasimilor Problema este că organismul arde un procent mai mare de calorii din grăsime din zona de ardere a grăsimilor sau la intensități mai mici.

zona țintă pentru pierderea de grăsimi dieta fix la fix meniu de post

Este numărul de calorii pe care le ardeți care duce la cea mai mare pierdere în greutate și pur și simplu nu veți arde atât de multe atunci când lucrați la o intensitate scăzută tot timpul. Diagrama de mai jos descrie caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul exercițiilor cardio.

Acest lucru nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are locul lui.

  • Aruncați gunoiul Pierderea grăsimii superioare a burții poate provoca chiar și cel mai harnic sportiv, dar este mai ușor să pierzi decât crezi.
  • Slimming hi herb
  • Țintă zona de ardere a grăsimii zonei Zonei ardere grăsimii Add: zelage43 - Date: - Views: - Clicks: Servit cu legume sau salate verzi, somonul poate fi consumat cel puțin o dată pe săptămână.

De fapt, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie un program de fitness complet, împreună cu antrenamente mai scurte, cu intensitate mai mare sau antrenamente în interval, care sunt o modalitate excelentă de a arde calorii și de a crea rezistență.

Pentru a afla propria zonă de ritm cardiac țintă, puteți utiliza acești pași detaliați pentru a vă imagina propriile niveluri de intensitate. Structurarea antrenamentelor cardio Deci, dacă doriți să pierdeți în greutate, ar trebui să arătați un program cardio? Un program general ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

zona țintă pentru pierderea de grăsimi martha beck pierdere în greutate

Dacă faceți 5 antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un program de antrenament de mare intensitate, un antrenament de intensitate mai mică și apoi două pe undeva în mijloc. Exemplu de program de antrenament cardio pentru începători Să presupunem că sunteți începător și că încercați să vă dați seama cum să puneți împreună un program cardio care vă permite să vă construiți încet rezistența în timp ce vă scoateți puțin din zona dvs.

De unde începeți?

zona țintă pentru pierderea de grăsimi cum să pierdeți în greutate eficient 10 kg 15 kgs)

Începeți prin a vă concentra pe o antrenament mai moderată - Practicând să ieșiți din zona dvs. Mai jos este un program de probă cu aproximativ 3 zile de cardio și 2 zile de mers pe jos.

O altă opțiune extraordinară este să obțineți un pedometru sau un instrument de urmărire a activității pentru a urmări pașii dvs.

zona țintă pentru pierderea de grăsimi cum să slăbească quad urile mari