Instrumente de sănătate

Slabit deficit caloric, De Cate Calorii ai Nevoie pentru a-ti Sculpta Corpul Dorit

Deficitul caloric este obligatoriu pentru a slăbi

Dupa ce am scris despre ideile gresite legate de slabiremi-am dat seama ca asta era articolul pe care trebuia sa il fi abordat cu mult timp in urma, sa pornesc de la baza problemei slabirii.

Este un articol cu informatiile cat mai basic pentru o slabire sanatoasa si rapida. Slabit deficit caloric, nu exista nicio dieta minune, nici dieta low carb, nici low fat, nici dieta disociata, nici dieta vegana sau dieta frugivora sau mai stiu eu ce nu te va slabi atata timp cat nu esti in deficit caloric. M-am saturat sa tot citesc cum nu stiu ce aliment ingrasa si ce aliment slabeste alimente cu calorii negative, duuh! Pana si despre morcovi am citit ca au indice glicemic prea mare asa ca nu sunt buni la dieta.

  • Acesta e tot secretul.
  • Pierdere în greutate avatar simulator

Se pare ca un studiu a aratat si cum un profesor de nutritie a slabit si nici macar nu s-a imbolnavit! Retine ca toate aceste strategii nu fac altceva decat sa te ajute sa restrictionezi caloriile si sa creezi un deficit caloric care va conduce la slabire.

Deficit caloric: te ajută în procesul de slăbire?

Deficitul nu trebuie sa fie drastic, infometarea nu este o solutie si fiecare are un anumit necesar caloric zilnic de la care trebuie sa porneasca in functie de greutate, inaltime, metabolism, activitate fizica etc. Calculeaza rata metabolismului bazal conform formulelor indicate mai jos: Formula Harris-Benedict Barbati: Mananca proteine multe la micul dejun Studiile au aratat ca un consum exclusiv de oua de dimineata, prin comparatie cu un mic dejun bazat pe cereale, te poate ajuta sa slabesti.

De ce te slabesc proteinele? Este destul de simplu: persoanele care mananca oua la micul dejun ajung sa manance mai putine calorii la pranz, intreaga zi sau chiar cu pana la slabit deficit caloric de ore mai tarziu!

slabit deficit caloric

Dar desigur ca ne temem ca ouale ne vor creste colesterolul rau si riscul bolilor de inima, NU? Afla ca deja sunt o multime de studii care au dovedit ca ideea colesterolului crescut de alimente este un mit, pe care de altfel l-am mentionat si eu in articolul despre miturile alimentare. Mai mult, in cazul persoanelor care sufera de sindromul metabolic le-a imbunatatit profilul lipidic si rezistenta la insulina.

Alte articole din aceeași categorie: Ce înseamnă deficitul caloric și cum îl creezi? Deficitul caloric este diferența dintre caloriile pe care le consumi și pe cele pe care le arzi pe parcursul zilei. Deficiența este condiția fizică în care cheltuielile calorice prevalează asupra aportului de calorii.

Citeste chiar mai multe despre cat ne afecteaza si cat de sanatoase sunt ouale. Deci mananca oua cu incredere zilnic pentru ca sunt ieftine si sanatoase, la fel ca orice alta proteina si poti uita de carbohidratii de la micul dejun.

Timp estimat de citire: 4 minute, 27 secunde În traducere liberă: să mănânci mai puțin decât consumi.

NOTA: oua din surse organice! Mananca mai multe proteine in general In momentul in care vorbim despre slabire, proteinele trebuie sa iti devina cei mai buni prieteni. Studiu dupa studiu De asemenea, vei simti si o pofta de mancare redusa dar si accelerarea ratei metabolice.

Deficit caloric: te ajută în procesul de slăbire? Una dintre îngrijorările din rândul persoanelor care încearcă să slăbească ține de procesul în care se axează pe deficit caloric. Dar cât este de sănătos?

Sunt doua motive principale pentru care apar aceste beneficii ale consumului ridicat de pierderea maximă în greutate în 12 săptămâni a. Proteinele "costa" destul de multa energie pentru a fi metabolizate. Asta inseamna mai exact ca atunci cand mananci proteine, nu va mai ramane la fel de multa energie calorii, mai cum ne place sa citim pentru a fi depozitata sub forma de grasime la fel ca in cazul consumului de carbohidrati si grasimi.

slabit deficit caloric

Proteinele iti ofera mai rapid senzatia de satietate decat slabit deficit caloric si grasimile, ceea ce va reduce consumul total de calorii zilnice sau speram cel putin. O dieta cu multe proteine mai are si un alt beneficiu pentru slabire: reduce cantitatea de muschi pe care o pierzi inevitabil in timp ce esti la dieta de slabire si ai o restrictie calorica.

Deci include o portie de proteine la fiecare masa si iti va fi mult mai usor sa slabesti fara stresul numaratului caloriilor. Mananca multe alimente cu putine calorii si multe fibre Despre alimentele cu multa apa si, implicit, putine calorii am mai scris si nu se putea sa nu le recomand din nou.

Alimentele fibroase cu un continut mai ridicat de apa, cum sunt legumele si anumite fructe, sunt grozave cand vrei sa slabesti. Ok, nu cred ca mai e ceva nou aici.

slabit deficit caloric

Poate insa pentru anumite persoane ar fi o noutate sa afle ca si fructele ingrasa daca mananci prea multe sau ca fructele nu ingrasa daca esti in deficit caloric am auzit ambele temeri.

De ce sa mananci alimente cu multe fibre si apa?

Cum am slăbit 20 de kg în jumătate de an (fără sport)

Pai pentru ca ofera senzatia de satietate mai rapid fara a manca si multe calorii. Un consum mai ridicat de fibre este o cale simpla de a te simti satula repede, lucru care, desigur, va duce la mancat mai putin.

slabit deficit caloric

Legume si fructe pline de fibre: zmeura.