Decalajul coapsei, ei sau coapsa

Slăbirea decalajului de coapsă

13 exerciții care te vor ajuta să obții acea lacună a coapsei

Bacsis Dacă ați încercat totul să strângeți și să vă tonificați coapsele interioare, dar totuși le lipsește forma, nu sunteți singuri.

În afară de secțiunea intermediară, mușchii interiori ai coapsei par a fi una dintre cele mai supărătoare zone de aplecare. Nu puteți reduce locul, dar puteți construi picioare mai puternice, mai slabe, cu exerciții fizice și modificări dietetice. Ce este cu evazivul coapsa?

Obținerea unei despicături a coapsei

Corpul tău inferior este format din mușchii mari cunoscuți ca cvadriceps, hamstrings și gluteus maximus. Este, de asemenea, acasă la mușchii interiori ai coapsei sau la adductorii, care sunt cinci mușchi localizați pe interiorul coapsei.

Este vorba despre acești mușchi interni ai coapsei, pe care atât de mulți oameni îi vizează în efortul de a obține golul evaziv al coapsei - ceva social media a popularizat și a crescut la nivelul mult doritului abs cu șase pachete.

Spațiul dintre coapse, cea mai recentă obsesie adolescentă Este cea mai recentă nebunie de slăbit în rândul fetelor tinere americane - este vorba despre a avea picioarele atât de subțiri încât, atunci când le puneți împreună, vedeți un spațiu între picioare. Poate duce la tulburări alimentare sau depresie. Pe Tumblr, Pinterest sau Facebook, există multe fotografii cu coapse mai mult sau mai puțin subțiri, în prim plan și cu o subțire uneori insuportabilă, publicate de fete foarte tinere, dornice să-și arate succesul emulând modele sau, în unele cazuri, tragicele lor eșecuri. Această obsesie nu este nouă, dar este amplificată de rețelele de socializare, lucru care convoacă adolescenții toată ziua, în fiecare zi. S-au transformat în de calorii.

Acest lucru indică ideea că decalajul coapsei are o componentă genetică. Linia de fund: Mâncați sănătos, faceți cardio, antrenament de forță și dacă aveți o greutate sănătoasă, nu vă faceți griji dacă vă atinge coapsele. Calea potrivită de a-ți lucra coapsele interioare Grasimea coapsei si a fesiei sunt adesea foarte incapatanate si dificil de pierdut si, de obicei, ultima zona care pierde grasimea chiar si cu exercitii riguroase sau dieta totusi, din nou, aceasta depinde de genetica ta.

Dar Guha spune că alimentația cu prăbușirea sau slăbirea slăbirea decalajului de coapsă a caloriilor nu este calea de a scădea grăsimea corporală și de a obține un decalaj al coapselor. Nu numai că este nesănătos, dar s-ar putea să nu vă dea rezultatul dorit, deoarece corpul fiecăruia are o formă diferită în funcție de genele lor.

Cum să obțineți picioare slabe și decalajul coapsei (pe baza tipului de corp)

Combinând exerciții compuse precum ghemuțe, lungi și morți cu mișcări de izolare specifice care vizează coapsele interioare, puteți tonifica și consolida această zonă încăpățânată a corpului inferior.

Deși nu este posibil să controlați unde vă ardeți grăsimea pe corp, Froerer spune că menținerea picioarelor puternice este esențială pentru a trăi un stil de viață slăbirea decalajului de coapsă. Încercați acest antrenament cu coapse interne de 20 de minute Pentru cele mai bune rezultate și un antrenament echilibrat, Froerer recomandă combinarea cardio cu antrenamentul de forță.

Lovirea trotuarului pentru a alerga sau a efectua cardio pe echipamentele de gimnastică, cum ar fi o banda de alergat, o slăbirea decalajului de coapsă de vânătoare sau o bicicletă staționară poate oferi o varietate de mișcări de antrenament încrucișate menite să se concentreze pe corpul tău inferior și forța interioară a coapsei. În plus, elementul cardio ajută la întărirea inimii și la arderea caloriilor. Aici, Froerer împărtășește un antrenament de 20 de minute pentru acele coapse interioare greu de vizat.

  1. Sânii floppy după pierderea în greutate
  2. UN 20 - EXERCITII PENTRU PICIOARE -
  3. Nu pot slăbi pe coapse
  4. Nu vorbim despre un spațiu mare între două picioare datorită faptului că sunt excesiv de slăbiți, ne referim, de fapt, la tonifierea picioarelor, astfel încât acestea să fie subțiri și potrivite.
  5. Sfaturi răcoroase pentru pierderea în greutate
  6. „Lacuna coapsei” este sexy Spațiul dintre coapse, cea mai recentă obsesie adolescentă
  7. Pierderi de pierdere în greutate spokane

Încălzire Efectuați: între 3 și 5 minute de exerciții cardio ușoare cricuri de sărituri, frânghii de sărituri, genunchi înalți, alergare în loc etc. Odihnește-te timp de 45 până la 60 de secunde la sfârșitul unei runde, apoi repetă încă o dată pentru două runde totale.

Este „decalajul coapsei” sexy? Spațiul dintre coapse, cea mai recentă obsesie adolescentă

Stai înalt și plantează-ți piciorul drept pe o farfurie, un planor sau un prosop. Celălalt picior va rămâne plantat pe pământ.

🍀 Cum sa slabesti la picioare? 7 solutii super eficiente - Eu stiu TV

Împingeți-vă șoldurile înapoi și atingeți încet piciorul drept spre exterior într-o poziție laterală laterală. Du-te până când piciorul este complet extins, sau o întindere confortabilă. Trageți încet spre interior pentru a vă angaja coapsele interioare și pentru a reveni la poziția inițială.

Mișcare 2: Sumo Squat Hold cu impulsuri pe degetele de la picioare Coborâți într-un gumă de sumo cu picioarele mai late decât vârfurile de la lățimea șoldului, îndreptate spre un unghi de 45 de grade. Genunchii ar trebui să fie îndreptați spre degetele de la picioare, dar stai peste glezne. Ridicați-vă degetele de la picioare. Efectuați un puls mic în sus și în jos, mișcându-vă cam un centimetru, în timp ce stai pe degetele de la picioare.

Mișcare 3: Patinatori de viteză Stai cu picioarele la distanță de șold.

UN 20 - EXERCITII PENTRU PICIOARE - 2021

Sari lateral la dreapta, aterizând pe piciorul drept, încrucișând piciorul stâng în spatele tău în diagonală.

Brațul tău stâng se va balansa pe corpul tău și brațul drept se va balansa în spatele tău. Sari imediat la stânga și schimbă brațele și picioarele. Circuitul 2 Faceți: Fiecare exercițiu pentru numărul de repetări sau o perioadă de timp prescrisă.

Decalajul coapsei, ei sau coapsa

Traversați piciorul de sus peste piciorul de jos și sprijiniți genunchiul pe podea. Ridicați piciorul de jos la aproximativ șase centimetri de podea. Pauză, revino la poziția de pornire și repeta. Mișcare 2: cercuri interioare ale coapsei Intrați în poziția internă de ridicare a picioarelor coapsei.

Desenați cercuri minuscule cu piciorul ridicat, de 10 ori în fiecare direcție.

pierde rutina zilnică de grăsime de burtă pierde 4 grăsimi corporale în 1 săptămână

Coborâți până la poziția de pornire. Mutare 3: Power Lunge la genunchi Stai cu picioarele împreună.

Cum se creează un decalaj la coapsă

Faceți un pas înapoi cu piciorul drept într-o poziție lunge. Conduceți genunchiul drept până într-o poziție în picioare și continuați până ridicați piciorul drept la un unghi de 90 de grade. Circuitul 3 Bacsis Acest segment se va concentra pe arderea unui picior la un moment dat. Vei viza coapsele interioare și exterioare, precum și glute. Dacă vi se pare inconfortabil să îngenuncați pentru perioade lungi de timp, puneți o garnitură sau un prosop sub genunchi pentru a adăuga sprijin.

Faceți: Finalizați o rundă, odihniți-vă timp de 60 de secunde și repetați pentru două runde totale. Privind spre podea, ridicați-vă dreapta lăsată în spatele tău, menținând genunchiul îndoit.

arde metabolismul creșterii grăsimilor pot să pierd greutatea în timp ce pe ivf

Continuați să ridicați până când piciorul este în conformitate cu corpul dvs. Coborâți genunchiul fără a atinge podeaua și reveniți la poziția de pornire. Mișcare 2: Hidranți de incendiu Coborâți-vă pe mâini și genunchi, cu amândouă lățimea umărului, cu miezul legat.

institutul de pierdere în greutate lângă mine arde conținutul de grăsimi

Mențineți șoldurile nemișcate și ridicați piciorul stâng în partea laterală a corpului genunchiul rămâne îndoit. Faceți o pauză, apoi aduceți piciorul înapoi la pământ. Miscarea 3: Rainbow Kicks Coborâți-vă pe mâini și genunchi, cu amândouă lățimea umărului, cu miezul legat. Ridicați piciorul drept în sus și în lateral și coborâți până când piciorul atinge pământ.

Ridică acest picior cât poți de sus, îndreaptă-ți degetul de la picior și formează un arc. Aduceți piciorul peste celălalt picior și atingeți pământul cu degetele de la picioare.

pot să pierd în greutate în 19 zile arderea tuturor grăsimilor corporale

Reveniți la poziția laterală și repetați.